lördag 9 november 2013

Lördags distans.

Hej, frukosten är uppäten sedan länge gissar jag på men detta kanske blir lagom till eftermiddags fikat? 

Dagen har hittills varit väldigt lyckad med både lite velodrom-häng och ett fin fint distanspass. 

När jag gick ifrån velodromen i mina mjukisbyxor var klockan 9.53 och Hannes och Hanna som cyklat lite innan stod redan då och väntade på mig. Vart lite smått stressad av det. Skyndade mig hem och slängde på mig mina kläder som jag redan lagt fram, åt en äggmacka och 10.02 var jag nere på velodromen och redo för att sätta igång och träna.

Vi vart ett härligt gäng på 10 stycken, riktigt trevligt sällskap.  
Ut ur stan. 
Ett glatt gäng bestående av; Mig, Hannes Forsby, Emil Gabrils, Erik Wallén, Pontus Kastemyr i bild. 

De andra i Bilden under; Henrik Öijer, Hannes Bergström frisk, , Albin Larsson, Felicia Ferner & Hanna Nillson.


Pontus kan sina grimaser han ;)

Mestadels grusväg idag här åker vi dockuppför en fin asfaltsbacke och solen kämpade för att titta fram.
 


Sista biten.

Kika in på den här mannens blogg genom att klicka här

Cykeltvätt i badkaret, såklart.

Passet landade på 3,5 timme ganska precist och 86.4 km. Det var kul det här, distans är ju alltid kul. Ser fram emot kommande pass i vinter! 

Nu ska jag ta mig en eftermiddagsfika själv. 

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar