fredag 22 november 2013

Freeeedag!

God förmiddag på er. Har precis avklarat dagens träningspass. En dryg timmas svettande på cykeln. Mör i benen efter gårdagens Crossfit.
Erik, dagens Coach!

Filmen igår var mycket bra, kom dock i säng alldeles för sent så känner mig lite halv seg idag.

För att inte tråka ur er helt och hållet kan jag berätta att jag just nu håller på att testa Immiflex som (om jag förstått det hela rätt) är ett kosttillskott som aktiverar immunförsvaret och minskar risken för att bli sjuk. Vet sen tidigare att Christian Bertilsson använer detta, på mässan förra helgen fick jag ett paket av Christian/Caredirect. Så nu testar jag detta i en månad, spännande tycker jag. Har fortfarande provat så kort tid att jag inte kan säga si eller så men när månaden gått (15 december) så kommer jag skriva lite om vad jag tycker/tror om detta. Så håll ut ;)

Nu ska jag in till skolan en sväng, försöka byta armband på min klocka och sedan förbereda inför kvällen som kommer innehålla lite trevligt födelsedags firande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar